Wednesday, April 18, 2012

Aku dah confirmed!

Alhamdullillah... lepas 3 bulan kerja dgn MMIG.aku dah confirm.. aku dpt surat lewat 2 minggu,bos lupe nak bagi sebab bz sangat tapi xpe asalkan surat tu bertarikh 2/4/2012. syukran!

Aku janji aku akan buat yg terbaik di MMIG. aku taknak sekadar makan gaji saja.aku nak buktikan pada semua org yg aku berkebolehan.multi-tasking huhu... alhamdullillah juga office-mate semua ok dan fun! walaupun ada kala sedikit salah-faham tapi takpelah adat bekerja.... syukur aku dapat kerja di MMIG!

Lepas ni aku nak concentrate cari rumah SEWA... aduii xdpt1 lagi ni... kalau ada rumah sewa di sekitar Tampoi, Bandar Baru Uda, Kempas, Skudai.... tolonglah bagitau saya ye... saya sgt2 memerlukan rumah sekarang ni...

call saya di no. 018-217 6115

No comments:

Post a Comment