Tuesday, January 18, 2011

demam =(

Hari masuk hari ke 4 demam. last demam masa AB balik jb pada 3/1/11~bday yaya :)
tak tahan betul demam kali ni,AB kata demam nak kahwin kikiki... iyekan jer.. bila dah demam ni mesti tringat kat dia jer.. napelah dia jauh sgt? 400++km ermmm.... pernah tak korang bercinta jarak jauh mcm tu? kalau yg pernah mesti tau mcm mana feel cinta tu kan? ^_^

nak kata demam byk keje tak juga.ni gara2 hantar kak long ke hospital aritu. trus berjangkit... kak long? sejak krisis aritu dgn AB dy dah mcm lain jer.. aku? rasa mcm2.. malas aku nak amik kisah hal org merajuk ni.. mengalahkan aku yg nak kahwin. kalau ikutkan.. aku yg patut merajuk & berkecil hati. ni dah terbalik pulak... 

tapi aku bangga dgn AB aku,dia marah sekejap,dendam pun sekejap... tak pernah dia nak marah org lama2 walau apapun org buat kat dia.. dia ikut kepala dia jer.. itu yg buat aku syg dia sangat. lagi 1 sebab dia pandai jaga hati keluarga... walaupun dia sendiri yg nampak salah atau jahat. takpelah syg... 1 hari nanti kita buktikan yg kita pun mampu hidup bahgia mcm org lain. kita beli beemer idaman kalbu,kan! hehe...

cita-cita kami nak hidup bersama mmg menjadi idaman.... mcm2 kami nak capai nanti. InsyaAllah dgn berkat sokongan fmly & kwn2 harapan kami akan tercapai hendaknya... Amin....


No comments:

Post a Comment