Saturday, August 13, 2011

drama minggu ini

ermm subuh2 ni pun nak gaduh.. mmg aku nak meletop jer td tp aku fikir rasional.slalu nya aku akan cakap "biarlah org buat kita jgn kita buat org" tp sampai bile kan? satu hari mmg aku berhasrat nak luahkan pasal prangai diorg yg aku tak suka dan tak berkenan langsung!

dulu xde hal2 mcm ni berlaku.tp sejak si pendatang tu tinggal kt rumah Sat. mcm2 hal blaku.aku igt lg mula2 dia dtg,dia sakit gigi,lepas tu meracau tgh2 mlm kononnya dirasuk. lepas tu plak muncul cite ada hantu kt rumah tu. yg aku pelik selama org lain duduk tkde lak aku dgr crite2 camni.

daripada ramai yg duduk kt situ,sorang2 kne halau atau org pindah dgn rela hati. takdelah aku dgr cite buruk dr org yg keluar tu.. tp cite buruk mereka mmg slalu jer aku dgr dr mulut dy. ermm... selama ni aku ikutkan jer.. tp satu-persatu kesilapan dia terbongkar dpn mata,aku dah mula meluat sgt! skrg ni hanya tggl dia & partner in crime dy stay kt rumah tu dgn suami msg2. pnah juga rakan senegara dia kata yg dia ni mulut tempayan tp dah pelakon terbaik semua settled! camtu!

Ya Allah.. tunjukkan lah kebenaran dari semua yg terjadi... amin. aku hrp sgt suatu hari nanti dia yg akan kluar dr rumah itu. skrg dy HEBAT sbb dah bjaya buat semua org keluar dan gunakan org lain utk kesenangan dy semata. 

ada juga manusia mcm ni zaman skrg. depan ckp lain belakang mengata kita. dia suka cerita hal rumah-tangga org kepada org lain. baik ke mcm tu? masyaAllah...

No comments:

Post a Comment