Wednesday, October 19, 2011

debaran semakin kencang

41 days to go.... go where? stay jb lah hehe....


semakin dekat tarikh semakin aku berdebar.aku happy akhirnya aku dpt bersama suami.. bersama setiap hari.. menjaga sesama sendiri,masak dan makan bersama.tak perlulah aku nak menahan rindu sampai menangis huhu.. ini yg aku inginkan.

aku tak tau kenapa aku jadi takut tiba2.mungkin juga disebabkan aku masih belum lagi mendapat pekerjaan tetap di sana.aku takut tak dpt nak beri komitmen seperti skrg. aku dah buat silap dulu dan aku bertekad utk melangsaikan segala hutang piutang kad kredit yg ada cuma aku perlu mendapat kerja tetap dahulu. sementara aku tak bekerja,aku nak buat apa??? alamak! 

itu yg aku takut kot? ermmm... byk yg aku boleh buat dan telah aku fikirkan sejak lama dahulu.aku cuma perlukan kebenaran dan sokongan bukan penolakan segala idea yg aku keluarkan. jika semuanya berjalan lancar.. InsyaAllah... kami akan berubah dan berjaya.

No comments:

Post a Comment