Tuesday, October 11, 2011

Dia suami yg baik..

Sepanjang aku mc keguguran,suami sanggup cuti panjang untuk bersama.Aku sangat hargai pengorbanan dia. walaupun kami nakal juga sebab aku sepatutnya beristirehat di rumah tetapi kami berjalan ke sana sini menghabiskan masa huhu tetapi itu bagi aku satu terapi yg sgt baik.. walaupun agak penat kerana kesihatan belum pulih,aku happy sangat... dia pun memahami... cuma yg tak leh tahan dia saje makan banana split depan aku... geram jer.. 

terkulat2 aku menelan air liur hehe... tapi tak apalah asalkan kami happy... lepas tu pergi tengok wayang di Times Square,harga tiket baru rm7... filem bini-biniku gangster sememangnya menghiburkan yeah! puas hati!... byk tpt kami pusing2 selama dia di klang... kami ke USJ9-10.. sebenarnya nk makan kt tpt kwn EAST MEET WEST skali tak jumpe trus lepak minum sambil makan yong tau foo kt Mydin belakang Summit hahaha... kami juga ke chow kit,saja2 jalan-jalan cari pasal.. dan byk lagi tpt yg kami pusing.. syok juga lah boleh belajar jalan2 di KL. selama ni tak berani,skrg dah terer... tp yg paling best kami ke iCity..



mula2 nak tak nak.. last2 pegi juga masuk ke SNOW WALK... harga rm25 agak mahal juga tak termasuk sewa boot rm10.. lepas tu bape kali kene beli token loker simpang barang haha... klakar jer.. tapi kami happy.. sgt happy masa tu.

Thank you sayang sebab bawa ayg pegi round2.. walaupun pada mulanya kita nak bercuti di Janda Baik,tapi sebab tak cukup budget kita jalan juga kan huhu... I love u so much! terima kasih beri ayg semangat sewaktu ayg perlukan sangat2.. papa tak pernah merungut pun... ayg hargai sgt2... muah!

No comments:

Post a Comment